Kompetencer

Hos os kan du få hele pakken. Vi binder de røde tråde sammen blandt alle vores kompetencer, så du kun behøver én partner. Så har du f.eks. en god idé der skal omsættes til virkelighed? Eller trænger din virksomhed til at få større synlighed på de sociale medier?

Så hjælper vi dig med at finde fodfæste i et hav af konstant forandring, så du ved hvordan du skal kommunikerer med dine kunder i denne digitale tidsalder. Vores kompetenceområder spænder bredt, og vi har mange års erfaring indenfor netop vores fagområder og nørderi. Du kan læse mere omkring vores hovedkompetencer nedenfor.

Foredrag & Workshops

Vi udbyder 2 forskellige: Brugen af Linkedin og “Psykologen, Nørden & Fremtidsforskeren”. Det kan være svært at holde overblikket i den digitale tidsbølge, som hersker over os. Hvis ikke overblikket bevares ender det med, at bølgen svømmer over én, og vi drukner og bliver overhalet af alle andre. Vi har uddannet over 3000 medarbejdere fra IBM, i brugen af Linkedin + virksomheden OTICON. Vi holder kurser og workshops indenfor Linkedin, så du kan opnå drømmejobbet, skabe brand awareness, b2b og meget mere.

noun_45356_cc

Sociale Medier

Vi tilbyder online markedsføring på Facebook og Instagram, som begge er fantastiske medier at tage brug af i sin onlinestrategi. I september 2016 opkøbte Facebook Instagram, og mediet blev derfor kommercielt og er nu mindst ligeså vigtigt som Facebook. Vi skaber den røde tråd mellem begge medier, så kommunikation og det visuelle går hånd i hånd. Senest er der også tilføjet STORIES på Instagram, som er live video. Et tiltag, som vi mener kommer til at dominerer i fremtiden – og er allerede begyndt nu. Det tilbyder vi selvfølgelig også.

seo

SEO & adwords

SEO og Adwords er 2 forskellige ting, men essensen er det samme. En potentiel kunde søger noget specifikt på Google, og derefter er det vigtigt at ligge på første side, for at opnå synlighed og dermed konvertering. SEO er organisk, dvs. man betaler ikke for kliks. Det kræver et godt ’håndarbejde’ på hjemmesiden, men når den er SEO-optimeret korrekt, opnås en god placering hos Google. Adwords er betalte kliks og man er dermed sikret at ligge øverst. Vi er specialister inden for begge områder, så du opnår størst mulig værdi.

Online marketing rådgivning

Har du styr på, hvordan man opsætter en Adwords konto? Ved du hvordan man laver en Facebook side for din virksomhed? – Eller hvordan man laver sponsorerede annoncer på Instagram? Hvis du bliver en smule forvirret af ovenstående spørgsmål, og begynder at få tics i øjnene, så fat mod! – Vi kan hjælpe dig, og kommer gerne forbi en time eller 2 og rådgiver dig. Vi kan give rådgivning indenfor: Facebook, Instagram, Linkedin, Seo, Adwords og Google Analytics.

noun_421_cc

Analytics

Har du styr på hvordan din hjemmeside performer? Har du de rette landingspages? Et indblik i hvordan hjemmesiden performer, er altafgørende for salg og konverteringer. Med Analytics kan vi følge brugerne på din hjemmeside, og dermed få indsigt i hvor ’fejlene’ ligger og opnå højere konverterings-rater. Hemmeligheden ligger i brugervenlighed og i at få kliks, som muligt for brugeren ved en bestemt information.

Produktvideo

Video er fremtiden. Selv sociale medier som Facebook og Instagram ’belønner’ også video mere frem for billeder. Dvs. video opnår et større reach og dermed er der flere som ser den. Vi tilbyder video i form af stilstående billeder, som vi gør ’levende’. Vi har lavet flere for både detailkæden Din Isenkræmmer og Waterfront shopping center i Hellerup. Det er en god måde, at fremvise produkter på og vise den potentielle kunde hvad man tilbyder.

I SPEAK MEDIA LEVER OG ÅNDER VI FOR VORES KUNDER

Vi hjælper virksomheder med at finde deres “digitale ståsted”, så de imødekommer de omskiftelige digitale trends, der kan gavne forretningen nu og i fremtiden.

Mange virksomheder kæmper for at tilpasse sig en omskiftelig branche, uden input omkring mediernes trends og tendenser iblandt kundegrupperne – nu og i fremtiden. Med det stigende antal sociale medie kanaler er det svært for virksomheden at vurdere, hvor der skabes størst brand awareness, kundeinteraktion.

Derfor har vi udvalgt nogle af vores succesoplevelser fra bl.a. vores kunder, publicerede artikler og radio podcasts, som illustrerer vores samarbejde og bedste resultater.


“Hvordan bruger vi sociale medier i fremtiden?”

Vores egen Social Media Manager, Camilla Hartmann var aktuel i trend instituttet PEJ-Gruppens tidsskrift “Tid & Tendenser” i Oktober måned, med en artikel omkring brugen af sociale medier i fremtiden. Hun belyser hvordan vores adfærd har ændret sig gennem tiden, og tager udgangspunkt i nye tiltag, der kommer til at ske og dermed pejler i en retning af, hvordan fremtiden flasker sig. En spændende artikel, som danner et godt overblik samt forståelse for, hvor vi er på vej hen.

Slider